iPhone, iPad, iPod touch, Apple Watch veya Apple TV'nizdeki bir uygulama yanıt vermeyi kesiyorsa yardım almak için aşağıdaki adımları izleyin.
iOS aygıtınızı, Apple Watch'unuzu veya Apple TV'nizi yeniden başlatın. Ardından uygulamayı açıp beklendiği gibi çalışıp çalışmadığını kontrol edin.
Aygıtınızda iOS, watchOS veya tvOS'in en son sürümünün yüklü olduğundan emin olun.
Ardından uygulama güncellemeleri olup olmadığını kontrol edin. iOS ve Apple Watch uygulamaları için iOS aygıtınızdaki App Store'a gidin, sonra Güncellemeler'e dokunun. Bir güncelleme varsa Güncelle'ye dokunun. İstenirse Apple Kimliğinizi ve parolanızı girin. iOS aygıtınızdaki bazı uygulamaları güncellemek için Wi-Fi bağlantısı gerekebilir.
Apple TV'nizde, Ayarlar > Uygulamalar'a gidip Uygulamaları Otomatik Güncelle seçeneğini açın. Otomatik güncellemeleri etkinleştirmediyseniz App Store'u açıp Satın Alınanlar sekmesine gittikten sonra bir uygulamanın ürün sayfasını açarak güncelleme olup olmadığına bakabilirsiniz.
Bir Apple uygulamasıyla ilgili sorun yaşıyorsanız Apple Destek bölümüne ulaşın. Sorun üçüncü taraf bir uygulamayla ilgiliyse uygulamanın geliştiricisiyle irtibat kurun.
Aynet İstanbul | |
Mağaza | 09:00-18:30 |
Müşteri Hizmetleri | 09:00- 18:00 |
Cumartesi | 09:30- 15:00 |
Pazar | Kapalı |
Aynet Erzurum | |
Açılış: 09:00 | Kapanış: 18:30 |